16feb

tja bloggen!

ett tag sen. fan jag är ju sämst på att blogga! måste börja bli bättre juh har ju så mycket fritid
jag ska lägga mer tid på min blogg nu!
min läpp är fucked så ja har isolerat mig hemma senaste dagarna. det blev en utgång trots allt i lördags
slagt, med silv och steff. Vaknade ju upp med konstiga värk. mina strumpebyxor vart ju helt Fucked!
blåmärke där och skador både här och där! Men men. inget speciellt hände faktiskt
prag resan är nu bokad! åker den 11 maj med kittycat woho ;D.
sen har vi LAIDBACK LUKE att se fram emot den 11 mars, kommer bli helt freakin galet
därefter har vi min födelsedag. blir nog en fest hos mig me de närmsta sen blir det utgång i Danmark
en månad senare drar vi till prag . en månad efter deeet är det dags för STUDENTEEEN och dagen efter det begär vi oss till SPANIEN- COSTA BRAVA med silvija och andrea! ooooh kan inte tiden bara gå snabbare!!!!
jobbar fredag och lördag. har ju sport lov från och med tors. hoppas ja kan gå till skolan så ja kan få färga mitt hååååår för första gången på två år=)
7/1 kommer jag att ligga på. sola sola sola träna träna träna, linda ska bli bomba ;)
polen kanske till lovet. ja får se hur mycket mamma lyckas locka mig :)
ha det så fint puss så länge
/ kani blir 18 idaaaaaaaag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0