3mars

ja fucking hatar rihanna. diggar inte hennes musik alls. det hon släppte
från början var faktiskt bra. men det som pumpas ut ur högtalarna är bara skit nu!
men måste faktiskt erkänna att rude boy är faktiskt tung!

läste nyss deas inlägg.. inte så mycket att säga mer än att ja missar din födelsedag
och du missar min 18årsdag.. yes yes.. hoppas du har det kul där borta iaf! it makes me nothing but sad

idag var ja hos daniel, han lova mig att hjälpa mig but it didnt went so well. sen kom natti också : )
fick iaf gjort något, igår blev ja klar med recensionen som ja ska renskriva på datan t helgen.
har två arbeten att göra som ja ska vara klar med på söndag!!!!!!!!! u heard me SÖNDAG!!!
im so screewwddd, yes imorgon ska ja släpa twisten till arbetsförmedlingen senare ska ja på möte
och mot kvällen ska ja till natashas nya lägenhet med mikice och nils :) ciaolitoo!!


moi papi fyllde år igår : ) min egna förebild jag älskar dig mer än någon annan här på jorden, du finns alltid där när man än behöver dig. Förlåt om jag gör dig ledsen ibland eller besviken. hatar att se dig besviken hade aldrig kunnat göra det med flit, att se dig lycklig går rakt in i mitt hjärta, du fyller mig med kärlek och liv. du är och har allt en underbar pappa ska ha, ett hjärta av guld, finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig, en far som du borde alla ha :) jag tackar gud varje dag för att du är just min värdefulla pappa, den pappan alla skulle vilja ha!
koooooooochaaaaaaam cieeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0