1mars

tjena tjenixen tjenare !


dagen..
var i skolan, förbannad för första lektionen
inte blev av pga KOMMUNIKATIONSPROBLEM!
fixar det i veckan!
sluta vid 2 sen stack ja hem i decka,
o var hemma resten av dagen..

naglar borta. CHECK!
jag har klippt bort mina naglar efter nio månader
känns fetttt tomt men ja måste låta dom andas!!

copycat-S. inte i singular utan i PLURAL.. många kopierar mig inte bara en!
aah ja älskar att se att vissa människor älskar att
kopiera mig och mina grejer :) aint it funny??
fett kul!!( fööör skönt att skriva utan naglar duude)


hörde att..
att en viss människa ska flytta..
som faktiskt satte sig
på hjärtat, men det är lugnt nu när man fick
reda på B sen.
fattar ni? först fick ja reda på A sen B.
(till er idioter som tror ja kanske menar någon som börjar på B)


ibland önskar jag..
att vissa saker inte blev som det blev..
hur jag hamna här.. utan den och den och den människan..
ibland är det verkligen sorgligt att tänka på det
men tiden går o saker o ting förändras

har blivit duktig på...
att säga nej till folk :) and im so damn proud of myself..
är inte riktigt där till hundra än men ill be there veryy soon!
har blivit duktig på att vara hemma, chilla hemma : )
tänka på mig själv i första hand

är fortfarande fett kass på
att undvika choklad och mat.... men har blivit bättre,
träningen tar över strax och maten ska nästan bort..
men dock inte denna veckan har feeettt mycket att plugga

snart peoopplee
ja är snart heeel igen!! snart snart snart..

har känt att ja inte kunnat ta tag i mitt liv helt och hållet med tanke på
att vår relation dog.. min och aleks..
saker och ting har inte gått så bra har inte känt att jag kunnat
ersätta hans plats med någon eller något, men nu börjar jag!!
saknar dig fortfarande jätte mycket yes i do..
tänker på dig för varje dag går, men det är dags
att börja öppna alla dörrar och ta för sig
nu börjar saker och ting bli lättare för mig, börjar hitta hem igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0