5juni

studentfester igår, grattis till alla!!
syrran o monica skúlle egentligen med ut
men det blev inte riktigt så!

blev slagt mot kvällen, ivan körde oss
fyfffffffffaaaaaaaaaaan allltså
aldrig varit med om så mkt folk BASTU NÄR MAN KOM IN DIREKT
det räckte med att du digga lite ´med huvudet så blev du svettig, fuck!

var inte där allls länge fick panik, blev lack!
taxi sen hoppa ja av för o träffa Mr O. va med honom t halv fem sen tog ja taxi hem


lördag idag och jag är sååå sjuk vill gråta min hals dödar mig
och ja e så förkyld herregud, har solat lite i trädgården bakfull
som fan men städat heela huset pedant som farsan säger, o när papi
kom hem köpte han lamare pizza ! min favorit

halv tolv e kl nu ska chilla lite till sen decka ciaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0