This is me..

en bekännelse..
har världens sämsta självförtroende både in & utseendemässigt,
men mest på utsidan,

jag hatar det verkligen, men det är så det är och säger absolut inte
detta för att väcka folks uppmärksamhet utan jag satt o titta på en
ganska så speciell person's ex, kolla på hennes bilder och fick känslan
i kroppen direkt.. gud, så fucking ful ja är jämfört med henne
jag jämför mig fett mycket med andra
jag hatar det YES I DO
men ja gör det ändå?

har hört från ganska så många att ja verkligen är vacker o blablabla
ja villllll med hela mitt hjärta tro på det, men något i mig säger att
ja inte vill ta åt mig dom komplimangerna och slänger dom åt sidan istället
... palllla?

men när man väl får lite alkohol i sig börjar man verkligen tro att man är riktigt snygg
heeeeela kvällen och har världens bästa självfötroende, men så fort man blir nykter igen
hamnar jag på ruta ett igen.. ? why

Kommentarer
Postat av: en modells liv

oH TACK SÅ MYCKET :) om du vill så kan vi lägga in varandr APÅ BLOGLOVIN? :)

2010-01-15 @ 04:30:46
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Amanda Kling

Sv: tack :D

2010-01-15 @ 07:36:51
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: Zena

Du ska inte ha dåligt självförtroende du är jätte vacker! och de säger jag inte till vem som helst

2010-01-15 @ 13:31:07
Postat av: pernilla

ja visst gör de hihi

2010-01-15 @ 15:03:18
URL: http://pstrandbergg.blogg.se/
Postat av: linda

klart vi kan. modelllinglloove =)

tack så mycket zena... uppskattar det verkligen

2010-01-15 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0