26jan

jag har 10 minuter på mig för att uppdatera
innan jag beger mig till skolan
igår träffa ja danelito en liten stund
sen gick jag hem, dea ringde
så ja gick hem till henne där wicky också var
snacka massa skit sen gick ja hem igen
idag ska ja lämna in mitt cv på mcdonalds så fort robban har slutat
HOPPAS JA FÅR JOBBBBET!!!!!
har bara en lektion får se om ja orkar gå till dea sen hahah jag är lat i know
will see. nej nu måste ja gå
uppdaterar mer senare PUSSS VEIVI!

23:19- lektionen var inställd i skolan så ja stanna ändå kvar för att kolla på våra bästa år!
kom hem, gick till silvija lämna inte in mitt cv idag för robban hade för mkt att göra så det får väl bli nu någon annan dag!! sen gick ja hem o gjorde pannkakor som blev för goda.. mhm hahah ger er mitt specialar recept imorgon.
sen gick jag ut och träffade aleks, orkar inte gömma massa namn men yes i did
och vi pratade ut, massa tårar blev det men kom fram till ett och annat, hoppas på en god forsättning
och är glad att ja fick spendera två underbara år med dig även om vi gick igenom massa skit som vi lyckades ta oss igenom, det blev som det blev men ja ser dig och vårt förhållande som en underbar grej, kommer bara
komma ihåg de bästa grejerna från oss och dig, förtränger det dåliga för att bara få bra minnen från dig.
du har både varit underbar och korkad i huvudet men det har jag också varit, det är något ja bara skrattar åt nu.
tack för allt, jag är så jävla tacksam för allt, kommer alltid älska en stor del av dig och din familj, din lillasyster tanja otroligt mycket som jag har sett som min egna lilla prinsessa/lillasyster och underbara sandra
, mamma , pappa .. ja allihopa.. jag hoppas verkligen på ditt bästa och att du kommer hitta dig en otrolig kvinna
som kommer kunna älska dig lika mycket som jag gjort om inte mer, och att du kommer älska henne tillbaka lika mycket som du älskat mig, att du helt enkelt finner den kärleken i någon speciell..

avslutat kapitel!

( för er som fattar vad fjäril står för :)

att ha vänner.. känns så underbart, tack för att ni fanns där för mig direkt efter tjejer!
grov kärlek till er!

nu ska ja prata lite med redbull och lägga mig i sängen för imorgon har ja lååång dag från 8 till 17
sen ska ja nog till trellan till paulinkssssssooooooon LY


Kommentarer
Postat av: dea hon du älskar

alltid<3

2010-01-27 @ 09:21:20
URL: http://deaochsilvijas.blogg.se/
Postat av: sandra

Linda vi älskar dig så mycket!

/S. Petkovic

2010-01-28 @ 23:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0