1jan



nyårsafton såg ut så här:

sov jätte dåligt!
raz väckte mig halv elva
tog på mig fortare än fort
ful som fan åkte ja in till stan
panta massa grejer, köpte massa grejer
kom hem klippte sebbe stack till miki
snagga honom fixa hans mamma och hennes sambo
när ja kom hem fixa ja alla här hemma
och inte förrän kl 8 började ja med mig själv
när ja va klar stack ja på en fest här i lindängen
därifrån stack vi till caroli
sen skulle vi ut med slagt var stängt vi fatta inget
problem med taxi på vägen så klaaaaart ( som vanligt ) fett jobbigt
men de löste sig
vi träffa besaran också i stan heelt avdankad hahaha när vi kom hem decka vi dirrrekt!
vakna vid fyra idag sen kom pappa o hämta mig
vi åkte til mc direkt var fööör hungrig
när ja kom hem så kom ivan hem med fetaste famlije pizzan.. och den rvar ja
tvuungen att äta så jävla mätt
sen träffa ja dea en stund och silvija kom också sen gick vi hem till hon blonda
nu är ja hemma är fööör trött fattar inte ens va ja gör här när ja egentligen borde ligga i sängen?
ska väl ner om en stund kolla lite på tv sen decka :) puss



har sååå många nyårslöften som ja ska hållllla!!!!!!!!!

bilder :






haha allt får ni dock inte se :) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0