14JAN




igår tränade jag o handla med papi, döda mig på träningen
sen träffa ja robban o dea, ive missed u!
kom hem, dusch osv sen fick silvija
flaschhhback just like me hahah vi hamna i samma sjuka
tanke, fast när hon kom hem från serbien när ja smög ut
men denna gången gick ja ut LAGLIGT HAHA aw min lilla snäcka
blev 18 och var helt fucking hajpaddd, så glad för din skull, snart min tur WEO!

iaf... IDAG ÄR HON 18! GRATTTIS ÄN EN GÅNG :)

har chillat hela morgonen med ett monster, för skönt
sen stack vi till lamare och åt vår frukost, gyros tallrik! haha och sen
en choklad milkshake på mcdondals

nu är jag hemma och ska röra mig mot stan och träffa depprriissoons
människan, och reda ut lite grejer, ska försöka komma hem tidigt så ja kan träna sen :)
CIAAAAAAO VEIIVI





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0