11jan

nyvaken, fixad och klar för min första skoldag på detta året..
nu ska mobilen fram med a.p's headset som är SJUK från hifi klubben
basen är helt basig haha älskar dessa hörlurar, nu ska ja bara ner och
ta på mig ytterkläderna,
bussen raka vägen till bigbowl i värnhem :)
sen har jag bara min ruttna NO
lektion som går snabbt sen slutar
man för idag!
ciao veivi!

uppdaterar mer ikväll

våra sista lektioner var inställda, skönt!
har bara v arit hemma faktiskt skönt som fan
höll på att somna men lyckades inte riktigt
ska snart iväg och träna i friskis, nu ska ja fan börja ta tag i detta!
LEDIG IMORGON :) 
 

.. lätta på hjärtat!
är skit lycklig ja det är jag! men börjar bli riktigt irriterad
jag hatar att såra människor, får ont i magen av tanken
för jag har själv varit där och vet hur jobbigt det är..
speciellt att såra en människa som redan är fylld med ångest
som kan bli riktigt deppig för minsta lilla... men fuck alltså
jag tycker inte om dig på det sättet.. och vill inte binda mig till en
människa jag ej har känslor för.. det känns som att jag fortsättar träffa dig
enbart för din skull, för att du är lycklig och kär.. men jag är inte,
jag är ung, väldigt ung, ja är på väg in i det riktiga "ungdomliga" livet just nu, vill uppleva
jävligt mycket, göra grejer utan att ha någon i baktanken.. jag har så
mycket att uppleva? vill kunna begå så många misstag som möjligt
så jag en vacker dag kan lära mig från dom och mogna i huvudet
och skilja på rätt o fel, vill leva mitt liv så länge jag är ung
utan att trampa på någons tår,vill inte göra grejer bakom stängda dörrar
eller något liknande..


skitzo sidan kommer fram nu -
du intresserar mig :)

haha dööööö
jag är fucked up alltså!

CIAAAAAAAAO


( min bror vet inte att ja filmar han är helt inne i musiken, försökte få bort honom
från datan flera gånger men lyckades inte, min kamera har blivit mitt nya vapen
mot honom.. så här lyckas man att få bort honom från datan )


Kommentarer
Postat av: Asli

HAHAHAHAHAHHAHHAHA typiskt dig linda, så söt han ärrrrrrrr & hans röst..kan jag få honom?

2010-01-12 @ 00:17:41
URL: http://aslik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0