26feb

aaaariite sexy
igår träffa ja min söta natasha sen fixa vi lite grejer och tog en runda i stan
sen stack ja till cafeterian där raz jobbar, där hela ommmmmråådet satt hahah
blev för glad o helt chockad : )
sen stack vi hem t razisko o därifrån stack vi till stan vi var framme lite över nio
o bestämde oss för att gå på bio haha JÄTTTTE bra film faktiskt : )


blev väckt av en tolle kvart över nio. nu är kl 10;10 NÅGON TÄNKER PÅ MIG SÅ FINT JA FÅNGA KLOCKAN
!!!! ehhhmm japps nu ska ja ta något att äta o kolla på våra bästa åår som börjar om 20 min :D
sen ska ja träna som  faaaaaann sen får ja se hur det blir därifrån :) uppdaterar mer senare CIAAAO

.. hatar tjejer som är mest insatta i sitt utseende, ni är så fucking korkade : )
men det är skit bra för det gör det lättare att göra mig speciell med min speciella personlighet
ja menar.. personlighet är något ni inte har någon av er.. börja fokusera er på det istället så lovar ja er
att ni kommer skilja er från mängden och killar kommer se dig som " hon som inte e som alla andra.. hon speciella" just like they see meeeee =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0