24 feb

träningsnarkoman börjar man bli ! sådäärja


sitter och funderar lite :)
livet är så jävla kort för att vara sur hela tin, sura över onödiga grejer
ja hatar n är folk kan sura i evigheter så jävla mobbat, ja kan själv vara sån ibland
men tänker oftast på att livet är föör kort för sånt trams, bara njuuuut av det du har och den du är med
leeeev i nuuueett människor, palla sura över det om hände för en timme sen eller det som hände igår
tänk på NU och vad du ska göra åt det istället TÄNK PÅ NU OCH FRAMÅT
enklare än så äre inte! pallar inte förklara mer

skulle lämna in cv idag men det får bli imorgon eftersom ja ändå ska på ett möta kl 4
nu äre dags natasha!!!
förhoppningsvis ska ja till löddde strax med papi ska fortsätta städa lite nu, yalllll knoooww me

ställ inga krav på dina kompisar.. för i slutändan är dom ändå inget mer än kompisar!!

därför ja älskar kusiner&familj finns inget bättre.- ingen falskhet, jag ger allt av mig och umgås
 hellre med människor jag kommer ha kontakt med hela mitt liv än att ge allt du har
, berättar personliga grejer och lägga ner så mycket energi på människor som kan försvinna
och förändras på nolltid.... uuuu juust wasting my time, sorry men jag är speciell
och endast speciella människor förtjänar min kärlek.. LA FAMILIAAAAAAAAAAA



haha älskar dom två bilderna enbart för att ja liknar största polacken.. thanku mami hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0