1FEB

godkväll jao!
var i skolan idag, friskis på gympan körde mitt eget pass i 45 min ungefär
när ja kom hem så chilla ja bara, har städat i typ tre timmar idag för tung är jag
mamma är i flyget på väg till latinamerika nu, have fun!
för skönt här hemma, vid elva dvs för typ två timmar sen åkte ja farsan o seb
till mcdonalds, dude som ja åt, nu räckereee!
imorgon har ja en lektion, ska gör amin redovnisning imorgon om advance patrol ja kan duktigt bra nu :)
sen ska ja handla med pappa och FÖRHOPPNINGSVIS TRÄNA! o läsa min roman o massa små grejer får se dude
 

idag blev jag kär på nytt :)


har varit stalker till hans blogg men inte förrän idag blev jag kär hahaha :)


jaaao vaaääreehär? känns som den e gjord till mig!




dååå  vare dags att köpa 50cent biljetter snart!!!!!!! MIN ÄLSKLING KOMMER JU TILL DANMARK
DEN 13 MARS JAO!!!!!!!!!!!!!!!! FÅR EJ MISSSA DETTA



T.O.K KOMMER ÄVEN PÅ FREDAG TILL INKONST!! SKA BLI TUUUUUNGT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0