10FEB

vääääääääärldens sjukaste dröm

cykla genom hela stan för o komma t stranden med några st minns inte vem
sen hamna vi på stranden.. där GONZA OCH JUAN VAR OKEJ
ja minnnns inte vaa dom gjorde där men dom var med osssss hahaha
OCH JAG SOM DÖR FÖR JUAN, GICK INTE PÅ HONOM UTAN GONZAAAA OKEJ
la där i stranden o kysstes la ovanpå honom sen bytte vi position alltså helt SINNES SJUKT
OCH JUAN VISSTE ATT JA DÖR FÖR HONOM SÅ HAN TYP FÖRSÖKTE INTE ENS KOLLA ÅT MITT HÅLL
och pato va där också hahaha helt störd
sen kommer aleks? från ingenstans (mitt ex) med en capten morgan i handen
helt full och ledsen ser han mig strula med honom
så ja reser mig upp o ber honom luugnt gå därifrån men han håller fortfarande på
o typ börjar höja rösten o skrika o säger JAG VET ATT DU VAR OTROGEN MOT MIG MED PATO OCH JUAN JAG VET
DOM HAR SAGT TILL MIG JA HAR NÄSTAN BEVIS d allt ja hade o säga. sen springer ja efter honom
och förklarar för honom att d e SKITSNACK o ja lyckas övertala honom heelt!! så han ba okej atror dig
o massa
sen mär ja kom tillbaka så var gonza o juan frf kvar o gonza bara vänta på att ja skulle komma tillbaka o typ klappa
på handduken där han la för att ja skulle lägga mig där bredvid..
alltså så mkt som hände ja kommer knappt ihåg hälften men denna va heeelt sjuk

( fan va grym gonza var hahah I MIN DRÖM SHIET!!!!!!!!!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0