23 dec

:)

AVSLUTA MENINGARNA

1 Jag har insett att min senaste kyss.. var riktigt tung hahahaha!
2. Jag lyssnar på... brutha-cant get enough
3. Jag pratar... allt för mycket
4. Jag älskar/tycker om... att sova uuut, utan att bli väckt av någon eller något. lata mig, inte göra ett skit! festa, shoppaaa :) mysa med nära o kära! jag älskar när jag tar hand om mig själv !
5. Min bästa vän är... mina bästa pinglor
6. Min första riktiga kyss... var obeskrivlig! var så glad,fjärillar i magen, hoppade runt i huset så fort ja kom hem
7. Jag avskyr när folk frågar... " vad sa du?" när man precis har berättat en lååång utläggning om något
8. Kärlek är... passion pain & pleasure helt enkelt :)
9. Någonstans, tänker någon på.. mig
10. Jag kommer alltid att... älska min underbaraste pappa
11. Jag är hemligt förälskad i... förälskad skulle jag nog inte kalla det! :)
12. Sist jag grät var... när ja kollade på the notebook.. no homo :P
13. Min mobiltelefon är... rosa, touch, världens sämsta fylle mobil! går bara att användas vid nyktert tillstånd!
14. När jag vaknar på morgonen... kollar ja alltid på min mobil
15. Innan jag går och lägger mig... ställer jag in alarmet, kollar igenom mobilen lite:)
16. Just nu tänker jag på... hur sjukt mycket alkohol kan påverka en människa haha! damn
17. Bebisar... är så jobbiga:(
18. Idag har jag... julhandlat, ätit på bk, skrattat en hel del, städat rummet, packat in julklapparna. dock inte klar än.
19. I kväll har jag... vart så jääääääääävla trött!
20. I morgon kommer jag... äta julmat och kolla på kalle anka kl 3! träffa tjejerna snabbt och därefter ska vi nog till kyrkan! :) julafton woho....
21. Jag vill verkligen... bli stabil och fixa allt jag har o göra! villl verkligen bara ta studenten åka till spanien! fixa mitt körkort. ta bartenderutbildningen! vill verkligen leva high life resten av mitt liv!..


visst gör jag det svårt för dig att inte göra likdant nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0