9dec

tiden bara flyger! redan inne i december månad damn alltså

ANYWAYS! igår betalade vi en viss avgift för resan till SPANINEN dagen efter min student!
jag hade verkligen inte kunnat önska mig något bättra än denna resan direkt dagen efter åtta på morgonen! alltså
det pirrar fan i min mage när ja tänker på det! WOOOOOHO studenten också nej fyfan!!!

inget speciellt händer i mitt liv just nu faktiskt, bara massa jobb skola jóbb skola!
idag tog jag ledigt från cafet för att ja jobbar natt på hipp idag, ingen aning vad det ska vara på hipp idag!

22 dec bokade jag tid för mina naglar. idag vill jag fakitskt gå och fixa mitt gym kort, jag måste fan fixa det så ja kan börja träna!!!! och mitt solkort måste jag också fixa nu i veckan!

ehhm vad mer finns det o säga?

jag vill bara ha loooooov! så ja kan börja om på nytt sen!!!

vill du att jag ska skriva om något speciellt så kan du gärna mejla in eller kommentera precis här under, för jag har ingen aning om vad jag ska skriva. vill faktistk börja blogga igen men harinte så mycket o skriva känns det som... hmmmmmm

ly


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och ditt ex? varför gjorde ni slut?

2010-12-11 @ 19:45:17
Postat av: Anonym

hejsan, vilket ex syftar du på ? :)

2010-12-13 @ 00:44:09
Postat av: Anonym

syfftade på alex ;)

2010-12-19 @ 01:45:39
Postat av: Linda

hehe, det ser du längre in i bloggen

2011-01-16 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0