18 augusti

en vecka kvar av sommarlovet..

nu luktar det skola igen, fy! BARA ett år kvar, sen är det min tur att stå på flaket och skrika mig hes
och festa som om morgondagen inte fanns!
Anywaays, HAR faktiskt haft det underbart i sommar. En vecka semester, det kortaste någonsin men det var värt varenda dag. Bröllopet var såååå bra!
När ja kom hem höll vädret i två veckor, två svetttiiiga veckor! men fyfan va skönt det var med så stark värme,
stranden vaarje dag!
En hel del utgångar, alltid lika kul! Funnit tillbaka fina vänner, vilket jag är otroligt glad över!
eehhm, tränat en heel del mot slutet av sommaren, resultaten är fina, men meer lär det bli inom kort!

har lovat mig själv o pappa en hel del under detta året!
Utgångar för min del är nog helt slut, nu är det hundra procent fokus på skolan, pluggg och träning!
Någon gång ska ja ut, när någon fyller år. Annars är det shhluuut!
Sista året måste ja ta i!

ska börja blogga konstant om en vecka ungefär, så ill be back. NEW LIFE, NEW DRAMA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0