8april

idag var ja i skolan t kl fem,,, kan ni fatta att ja orka,, utan katti och natasha,, hehe but i made it
var inte aaalls trött efter skolan så ja ringde razisko,, hon sket i att gå t jobbet så ja träffa henne o mina andra älsklingar i cafet, kaniiiii är såå gllaaad för din skull mitt hjärta, så lycklig ja blev för hennes skull, love u
när kani slutat jobba så stack vi hem t trinity softa där lite, hjälpte honom me rummet sen köpte han pizza t oss, dom skulle kolla på film men orkade inte vara kvar, är aldrig hemma tänkte på min mamma, ville vara lite duktig o komma hem, så mitt hjärta hämta mig,, nu är ja hemma

fick precis en tidig födelsedagspresent igen.. en ny samsung touch mobil.. im so happy hihi
imorgon e d torsda,, är ledig,, städning som gälleeeer sen kanske t cafet eller träffa mr olivko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0