16april

jag har varit så jävla lat i två dagar,, inte gått t skolan alls,, ååh ja är dum i huvudet,
men från och med nästa måndag ska ja bättra mig, ordentligt!!

planerna idag,, vi skulle till banco, men veetiiifaan alltså har varit ute för mkt på sistone
känns osm jamåååste tagga ner, men vi e frf skrivna på listan så vi får se om vi går eller icke ikväll
,, men fan ja blev fett sugen nu,,,,,, SKITZOO.. vi får se iaf,, hoppas ni har en fiiin fredag och att ni har varit duktigare än mig iaf , pusss



yeesss.. vi stack ändå ut som sagt hhahah,, fler bilde rkommer sen

stack t stan mötte kani o raz me robban sen åkte kani hem
sen gick vi t subway , efter d åkte vi hem t svenssons kusiner
och därifrån t mc, möttte borat och hämta skorna
sen heeem och fixa mig
taxi t raz, förfest, sen banco!!!!!!!!





jeeppss,, sen fick man snea ögon,, dom bilderna skippar vi hahah!! men de finns fler hos raz, ladddar upp dom så fort ja får dom.. PEACE OUUUUUUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0