10 sept

idag har jag varit hos haanii hela dagen =) blev ingen praktik idag så jag har bara tagit det lugnt =) har haft en underbar morgon bara tagit det lugnt kollat på våra bästa år.. jätte mysigt=)
sitter och väntar på att hani ska komma hem för attt underbara hani köper mat åt oss båda för vi är så lata som inte orkar göra mat haha. var nyss ute med världens sötaste diesel.. tog en låång runda med hunden.. började tänka på pato jätte mkt =( tog alltid samma runda med honom ( min hund, som vi var tvungna att avliva ) skit jobbigt..

ska äta om en stund sen ska vi vila en stund och eefter det ska vi trääääna sen ska ja till natti she needs me..

uppdaterar mer senare puss puss



jag och världens sötaste tanja! ( min syster ) på aleks student haha läskigt att se vissa bilder känns som att man förändras mer och mer för varje dag.. duude

21:50 kom precis hem från gymet!!! duktttiiigt jobbat 500 kcal på 45 minuter. svettigt? som fan!
i varje fall så har ja ja haft en underbar dag med hani, därefter träffade ja natalie en stund.. natalie öppna sin bok som vanligt hahahah :D. snackade nyss med robban och han berätta att han hade klarat halkan idag:D COOONGRATTTTZZZZZ!!! inte mycket kvar nu din lille skit =)
måste bara tillägga att ja saknar mina kusiner så grymt mycket känns som ja är "stuck" i området, varje gång ja ska ta mig till stan eller trelleborg eller något så känner ja sån stor press på mig själv att ja har så mycket som ja måste få gjort i skolan.. känns som den nästan tar över mig..känns inte alls bra nu när man har så mycket att göra =(!!
sandra fyllde år i tisdags tror jag och imorgon ska vi hem till henne fira henna smått och gott!! hoppas du får ett underbar år hjärtat!!... hoppas naglarna blev fina denna gången andreaaa =)
imorgon har man bild på morgonen och sen ska man på praktik efter lektionen? LÖNT? nej men läraren är ju väldigt speciell! gilla läget!

litet tips : schamponera alltid ditt hår två gånger, första gången du schamponerar det tar du bort smutset och det "fettiga" från håret. andra gången ger du ditt hår vitaminer och gör så att det luktar gott. däärefter lägger på balsam ENDAST på topparna. vissa har inte riktigt insett det och lägger balsam på hela håret vilket leder til att håret blir fettigare mycket snabbare!






ZWHAN FYLLDE ÅR IGÅR =) GRATTIISSS I EFTERSKOTT ÄLSKLING!!

 EN BILD PÅ ROBBAN FÖR ATT HAN KLARA HALKAN IDAG =)


Kommentarer
Postat av: tanja petkovic

omg så ful jag var!

2009-11-09 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0