30 sept

idag har jag varit i skolan från kvart i tio till lite över fyra, hade teori typ hela dagen, så jävla skönt :)
lärde mig faktiskt skit mycket idag vi gick även in på löshår förlängning osv... snart kan man det =) härleeeeet!
hmm efter skolan stack jag hem städa lite sen gick ja till skopunkten med farsan, han köpte jätttte fina stövlar till mig =)
ska få 2 tusen av mamma imorgon eller på fredag sen ska ja gå losssssssss köpa alla möjliga grejer=) ska fota lite så ni får se vad ja har köpt hah yeeeyy!!
efter det tog jag och dea våra ferari åkte till heleneholm friskis o svettis o gick losssssss!!! sen åkte vi till augustenborg för leis har sin affär där hhaha hängde lite där och sååååået!! sen åkte vi till vår älskade förort områååååååådet hahahhahah ja e så ball! där miche robban och natti kom på besök mkt mkt trevligt... ska plugga lite sen ta mig en fet dusch för imorgon har jag praktik och ska bygga om mina naglar hos världens bästa nagelbyggare(L)

det var allllt för migg pussspusss
enjooy hahahahaha





Kommentarer
Postat av: EN ARG DEA

DU VA MED MIG IDAG OCH INGEN BILD PÅ MIG ENS? RIKTIGT TASKIGT:(

2009-10-01 @ 00:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0