21 sept

IGÅR 20 SEPT: I LOVE THIS DAY OKAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älskar slappe dagar kändes som sommarlov idag )=.. goshhhh.. flyyyyyyyyyy!  some memorieees. THE HAPPPIEST PART OF ME!
   
   
             
                                         

Idag 21 SEPT : Vaknade precis är ledig idag med =) IM THE FUCKING BEST! har redan hunnit städa lite ska nog göra lite mat till sebbe sen.. tänkte hoppa in i duschen nu sen fräscha upp mig sen får man ringa några samtal hit och dit, ser ut som jag ska till trelleborg hmmmm, min mamma ska alltid komplicera allt men fuuuuuck de ja ska försöka fixa det! nu är det på¨tiden att ja hopparin i duschen för jag luktaaaaaaar skiiiiiiiiiiiiiit!!!! sen ska ja väcka och störa lite människor. sen ska ja nog till natti en liten stund för hon är hemma idag. och inte förrän senare åker ja till paulina för hon slutar ändå itne jobba förrän sju!!


pussssssssssssssspussss


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Mysig blogg du har! Allt bra med dig idag?

2009-09-22 @ 13:56:54
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0