DET VAR PÅ TIDEN!

Japp, det tycker jag verkligen. Nu har jag äntligen fixat min första blogg så nu kan ni ääääntligen få läsa om mitt underbara DRAMA liv, kommer nog inte skriva direkt allt detaljerat men jag ska skriva så mycket jag bara kan =)
Det ska bli super kul att få börja blogga!! 


NUUUUUUU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VIII
 
                                                  

Idag har jag varit i skolan, började vid tio tiden och slutade klockan ett hade bara två lektioner =) därför man älskar måndagar! IMORGON är jag ledig för att det är ju kääärleeksstiidaaag, har faktiskt inga lektioner på tisdagar så himla sköööönt :) det tog en jävla lång tid för att fixa denna bloggen, har ingen aning om hur något fungerar så ni får rätta mig lite haha! NU TÄNKTE JAG HOPPA IN I DUSCHEN OCH FRÄSCHA UPP MIG och kräma in mig like always!!!

 

21:51 - Sitter hemma hos natalie just nu och tar det lugnt =)

jag är så himla petiggg idag jag tror att jag kommer få några kraftiga humörsvängningar de kommande dagarna. SKITZO är vad jag har varit idag. Gått från en skit glad person till en skit lack till en skit irriterad till en skit lugn till en petig. Håller på att ta bort allt det smutsiga från mitt liv just nu, idag har det riktiga hälsosamma livet börjat... i hope u feel me.

pusssss pusssssssss

                                           


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin :d

2009-09-08 @ 11:06:40
URL: http://nikolicc.blogg.se/
Postat av: Linda

thanks babbee=)

2009-09-08 @ 12:26:08
Postat av: Dada

där liknar du den gamla linda:D

2009-09-10 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0