9 sept.


wazzzzzup

Vaknade för en halvtimme sen och har redan hunnit ta på mig och ätit mina musli flingor.. grrrr så gott älska älska älska frukost! somnade runt 12 tiden igår så jag har faktiskt sovit ut ganska så bra.. förutom att min bror väckte mig genom att spela skit hög musik på morgonen och denna baslådan hörs ju inte aalllllss mkt... nej nej.. han lyssnar inte på vanlig musik dessutom.. han är ju typ så lillemans största fan ?.. palla men whatever

ska till skolan när som ska vara i salongen hela dagen.. och jag palla sååå inte fixa mig idag så ja nöjer mig med lite halv baggie jeans och vitt linne och en blå ralph lauren tröja. ser helt okej ut.. som sagt smycken - small details BIG diffrens

för att se lite extra ut, nu menar jag liksom meer än vanligt så puffa alltid till det med något smycke ;) då lär det se 45 gånger bättre ut!

idaaaag är jag till skolan till halv feem!!!!!! herregud - ÄR INNE PÅ MIN TREDJE DAG!! DEA DU ÄR SÅÅ KASS SOM INTE KLARAR DETTA, HON ÄR INTE MED I LEKEN LÄNGRE!

ser att jag har fått rätt så många läsare på bara 2 dagar haha =) duktiiigtt gottt folk!!
uppdaterar mer senare pussssspusssss

22:38-sitter hemma hos natalie är så jävla lack. dagen började skit bra men blev bara värre och värre för varje timme som gick palla inte så ja stack hemifrån frustrerad arg ledsen och allt möjligt, men har lugnat ner mig en hel del så ja ska nog hem om en stund och ladda inför morgon-dagen. ska på praktik ska bli så jävla skönt att komma bort från skolan. har inget vettigt att säga så jag får avsluta för idag. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0