8 sept.

Hellllllo YOU!

idag är jag ledig suckeeeeeeeers!! Vaknade av att min störiga syster ville ha mitt busskort så hon väckte mig vid halv tio tror jag... men det spelar ingen roll har ändå sovit ut. OCH STÄÄÄÄDA var det första jag gjorde när vakna nu är jag fiinnaallyy klar med det =)

nu är det äntligen dags för min frukost, har faktiskt bestämt mig för att sluta äta grova kolhydrater idag, BRÖD RIS POTATIS PASTA osv! så håll tummarna för mig!!! Medan ja äter ska ja kolla på mitt favorit program som börjar om 7 minuer!!! våra bästa år =) och därefter ska ja jobbbbba somm faan i gymmmet.
fick även reda på att raaaz min kusin har kommit hem idag!! jag bara mååste träffa henne idag!

18:55 - Kom precis hem från gymet, fan vad jag jobbade hårt idag! brände 600 kalorier på en timme ah var helt jävla svettig..
 dea och jag och äääven silvija orkar inte hålla oss länge till men jag ska jag ska jag ska!! fram till på fredag iallafall, fan dessa jävla humörsvängingarna tar på mina krafter, orkar knappt plugga utan att ja tänker på hur mkt jag vill haaaaa en nu!! fyfan alltså.. har en del kvar att plugga.. tror jag har dyslexi eller något det är nog på tiden att man kollar upp det? jag är ju bara så jävla trög när det gäller läsa plugga minnas allt möjligt.. kan inte ens läsa en text utan att behöva läsa om den 5 gånger till och tänka.. jahaaaa!
Nej men nu ska jag ta något litet att äta för att ja är ju bara så jävla hungrig :( sen ska ja duscha och kanske gå ner till bk och kolla på deras träning det var ett tag sen :) nästan så att man börjar sakna fotboll.. buuuuu! vet inte riktigt ska höra med dea och silvija sen vad dom gör =) love you girls!


MÅSTE BARA TILLÄÄGGA EN SAK!! JAG HATAR NÄR FOLK LUKTAR SVETT.

- ett gott råd till dig som luktar mycket svett
- för både tjejer och killar finns en supppper bra deodorant som går att köpa i apoteket!
- kostar inte mycket mer än 35 kronor.
- jag köper alltid denna deodoranten och kan verkligen rekomendera att du aldrig svettas eller luktar svett!








                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

   

 


Kommentarer
Postat av: Samantha

yeees!! på tiden att du skaffat blogg stumpan :D, <3

2009-09-08 @ 13:42:19
URL: http://saamaantha.blogg.se/
Postat av: Asli

Snyggis !

2009-09-08 @ 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0