29 sept

hellooo


kom precis hem från stan underbart väder men det är sjukt kallt i luften brrrpppäää bbrrppäää
jag stressa helt jävla mycket jag hade inte ens hunnit att ta på mig så ringer andres mig från ingenstans KOM UT NUNUUNU och jag hade inte ens hunnit fixa mig liteeee så ja var tvungen att hoppa in i kläderna så snabbt bara kunde haha men jag var ändå seg som vanligt SEGALINDA!
sebbe hämta upp mig utanför mig sen stack vi till espresso i bo01 jätte mysigt och sen åkte vi in till stan för att sebbe skulle köpa kostym!!! haha ojojoj hörde niii han är så fet alltid lika fin klädd =)
sen störa ja o dea oss som fan gick in i alla möjliga tjejaffärer HAHAH HENNES MOSTER VAR SÅ BALLL!!!

nu är jag hemma och softar väntar på maten sen ska ja nog träffa aki en liten stund prata lite med honom sen har jag ingen aning får se hur dagen slutar:) MI KAKAAA LONGII DEMMIINAAAJJT TELL ME WHAT UU LIKE!!

pussssssspussss

jag är inte lycklig... men jag är glad.. vet ni varför? för det känns att ingen kan förstöra mina dagar framöver!
we gotta talk, face to face! even if it will be for the last time!

20:34 kom precis hem var ute med aki och tobbe vvi gick till massa ställen för att dom ville se matchen på någon pub i dont know... sen gick vi hem till aki softa tog det lugnt

det var längesen ja mådde så här dåligt faktiskt... känner för att gråta gråta gråta gråta på en o samma gång och bara  få ut alllllllllt jag har på hjärtat och fortsätta gråta gråta gråta.. men varför egentligen? jag är inte anledningen till detta sista bråket? detta var nog det sista, fitta alltså kan inte beskriva känslan jag sitter och bär på, går runt med vart jag än går.. jag kan inte koppla av ordentligt.. njuta.. le helhjärtat? varför?
shit alltså, ibland inser man verkligen inte vad man har förrän man har förlorat det.. det är verkligen sant.. trodde inte ja skulle känna mig så här ensam! känns så fucking bull att det gör ont i mitt hjärta när jag sitter och tänker på det. varje gång ja hör ditt namn får ja ont i magen.. varje gång ja tänker på något som rör dig får mig att bli cp i mitt huvud?
jag vet inte om ja ska gråta eller bara börja med att gå vidare direkt? jag vet inte? vet du?... hur kan man ge upp så lätt på en människa? jag som var din första kärlek? fitta alltså får ont i min käke ja förstår inte varför men jag tror att det är tårarna som börjar komma ut, dom kommer inte från mina ögon.. dom kommer från hjärtat från min mage.. där all skit samlas den smärtan jag har burit på som nu skriker för att få komma ut.. men ja låter det inte komma ut.. men varför inte egentligen?
fuck alltså ja känner bara för att svära hela fucking tiden, inget annat, jag vet inet hur ja ska klara av detta jag har ingen fucking fuckiiiiiiiiiiiiiiiiiinggg aning. HUR KAN JA ENS LÅTA MIG SJÄLV ATT MÅ DÅLIGT????? efter allllt? skojar jag med mig själv??? det är just därför ja inte veet vad ja ska göra. JAG PALLAR INTE MÅ SÅ HÄR DÅLIIIIIIIIIIIGTTTTTTTT JA KÄNNNER  ATTT JAG ALDRIG ALDRIG KOMMER HITTTTTA MIG EN BÄTTRE .. DU VAR DET BÄSTA OCH JA KÄNNER DET FRÅN ROTEN UR MITT HJÄRTA ATT DET ALDRIG LÄR BLI NÅGON NÄSTA!
FUCCCK IT JAG PALLAR INTE MER!
och FUCK dig som läser detta och börjar intervjua mig. stick vill inte höra något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0