27 sept

FUCK DETTA ALLTSÅ!
det kan vara så jävla skönt att bara ta det lugnt under helgerna, men va fan.. hela tiden? haha ENOUGH!
längtar så jävla mycket fyfaaaaaaaaaaaaaan ni alla kan hälsa hem den dagen!!!!!!!!!!! vänta bara

är själv hemma just nu mamma o pappa är festar hahah jadå! har varit en riktigt riktigt skum och äcklig dag dude? ssjukt att folk kan överstiga sina egna gränser så grovt! fucking äckliga människor!

är trött på att höra att jag har förändrats, jag är så fucking trött på er pallar inte mer trött på att vara snäll mot människor, this is me! full attityd, ger vad jag får, är du snäll är jag, är du inte är jag inte, är du pratsam är jag. är du inte fuck you! är du falsk är jag falsk! är du snake är jag, fuccccccck offffff!

tunga prov denna veckan också ahh kan ingenting måste plugga imorgon sen ska ja fan ta en fika med mina älsklingar!
har inte pallat uppdatera kommer komma igång lite senare=) ciaaaao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0