23 sept

KOM precis hem från skolan!! japp tungt är det ibland. aki hämtade mig från skolan för ja är lite koko ibland som glömmer busskortet i skåpet när skolan har stängt och man inte längre kan komma in =) WHATEVER! skulle hem till natalie en stund innan träningen men det är nu bättre ja går till henne efter träningen en liten stund!
ska till gymet idag och juuubbbbba veetu!!
ska ta något att äta sen röra mig till friskis med hani!

uppdaterar mer senare.. maaaaybeeeeee PUSSPUSS

22:14. e hemma nu tränade i 30 min typ haha men skitsamma brände ändå 400 KCAL!! yeaaah! när ja kom hem körde hani mig snabbt till natti sen gick vi till centrum för lillan var hungrig sen träffa vi mina älsklingar i högaholmskolan hahahaha =)
måste tillägga att mina föräldrar är öööööööver skumma, har hamnat i någon konstig period just nu men det löser väl sig!!
hmmmmmm nu ska ja kollla klart på MAD MONEY son går på canal plus sen ska ja hoppa in i duschen och sova för imorgon är det praktik!!
GODNATTTENS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0