22 sept

shuuuulululu!

nu har man varit ledig i fyra dagar, dags att återvända till skolan imorgon.. FRÅN KVART I TIO TILL HALV FEM!!! why ?? men det kommer gå snabbt sen är det torsda praktik sen freda=) yee!!
hmm idag har ja typ inte gjort ett pissssssss!!! har klippt brorsan farsan och kusinen, fick ihop en slant =) är nöjd med resultaten på alla tre im so proooud of myself!!! tankade äveen på mitt kort idag=) det var på tiden!!! hmm snart dags att sola ska in i solbadet imorgon och boka dubbel tid=) ska få igång solbrännan igen. IMORGON SKA JAG SÅÅ TRÄNA! nu har jag slarvat som fan under de senaste dagarna så nuuu fan ska ja ge allt!! imorgon börjar ja äta ordentligt! ska inte fucka detta så jävla onödigt om ja fuckar detta nu alltså!! nej det kommer inte att hända heeelll no!!
ska kolla på hells kitchen nu sen läsa lite i teori boken, hoppa in i duschen sen decka!!! oh yeahhh!!
planerna gick åt helvete idag måste ja tillägga men försöker hålla humöret uppe iallafall!

DOM KAN TA MIG IFRÅN DIG MEN INTE DIG IFRÅN MIG..
bög vad fan sysslar du med egentligen? damn!

... fan alltså varför ska allt vara så jävla svårt ibland?
uppdaterar mer imorgon pusspuss

JAG SAKNAR FAKTISKT TVÅ HÄXOR VID NAMNET ANDREA OCH SILVIJA!!! BUUUHU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0