19 sept

CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO!

vaknade upp hos älskade paulinka!! alltid lika mysigt att vara med min älsklings kusin! har saknat henne så mycket, du förstår mig IN OCH UT! vi är en person, verkligen, vi är sjukt lika av oss! thats why i love you!!! (L)
hmm n'är ja kom hem började ja städa lite sen hoppa jag in i duschen och tog min ferari till natalie
köpte smått och gått =) sen sov vi lite men det gick inte riktigt för när daniel kom hem höjdes hela stämingen i huset hahah natti blev helt pigg från ingenstans, miki likadan hahaha helt sjukt men ja forstatte sova i den skönnnna sängen helt död, hade inte riktigt sovit ut! men men nu är man på topp igen!
ska snart hem till natasa för hon blir 20 idag! grattis honey boney!(L)
är hemma och pumpaaaarrrr EL FUTURO MED ADVANCE PATROL! för fet

någon bad mig lägga upp mina älsklingars blogg så här får du den! - http://sweetdreamandbeautifulnightmare.blogg.se/ 
uppdaterar mer senare! kaaanskeeeeeee yaknowwhatimeeeaaan häähääääääää!! pussss


 


Kommentarer
Postat av: anonym o sååeet

2009-09-20 @ 14:50:38
Postat av: Anonym

hahaha

2009-09-20 @ 14:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0