17 sept

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

sorry har inte uppdaterat men hade ingen tillgång till internet
är helt stressad just nu för ja ska göra sallad till praktiken idag som ja ska få äta där =)
börjar kl 10 så ja har typ 20 min på mig att bli färdig för ja måste ju typ ta bussen halv tio!
japps igår gjorde man inte speciellt mkt, var ute på områåååådet hahahah med några kompisar snacka som dårar allihopa! LOVE YOU!
hmm tjjaa idag så slutar jag vid 6, sen ska jag hem.. ja jag får se vad som händer senare. iiingen aning MÅSTE GÅ NU uppdaterar mer senare PUSSSPUSSS


ILOVEY


kom nyss hem, praktiserade fram till 18, sjukt trött efter, sen kom mina små älsklingar till salongen och vi tog en runda i stan kolla på lite nya saker de har fått in i gina och massa, hmm köpte även en grov scones i espresso=) ahh dom är så underbara! snart dags för att börja göra mina egna scones hemma=) ska hitta ett bra recept som jag snart kan lägga in i min blogg..
som ni själv märker har ja inga speciellt bilder att lägga upp än så länge, det beror mycket på att ja inte har en kamera just nu men det kommer inom kort! ska städa lite snabbt snart sen ska ja byta om och häääääängaa på områåådeeeeeeeeeet hahahahh =) IMORGON ÄR JA TILL SKOLAN TILL HALV FEM=( KILL MEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0