15 sept

idag har jag varit ledig inte gjort ett skit faktiskt bara tagit det lugnt, allt känns fortfarande helt fucked up palla!! måste börja rycka upp mig snart men men..
var i gymet en stund klarade knappt av att träna med den träningsvärken jag bär på just nu..shit
men jag tränade en liten stund iaf.
sitter hemma hos natti just nu tar det lugnt bara.. fortfarande pank haha inga pengar på mobilen så ja kan inte ta kontakt med någon.såååå vill nii mig någoooott så ring migg människor hahah speciellt du dea din gris!!

gjorde jätte god mat idag måste jag bara tillägga=)
imorgon börjar jag vid tio och slutar typ halv fem haha =( salongen hela dagen, kämpigt som fan, därefter blir det nog träning en liten stund sen får man ju se vem som ringer hahah =)

puss pussss bloggeeennnnnnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0