13 sept

Godmorgon?
alltså detta hatar jag med helger... när det väl är helg? och man äntligen kan få sova huuur länge man vill, vaknar man som tidigast och kan inte sova mer? men när det väl är vardag och det är skola hade man kunnat sova heeeela dagen utan att vakna? varför? det bara är så?

jag skäms över dig och ditt beteende förstår du? så fucking lacccccccccck man kan vara på bara en fucking person??? SHIT alltså!!!

idag är det söndag och det innebär att bara taa det lugnt. har inte haft pengar på mobilen under hela helgen så ja har inte kunnat smsa eller ringa någon, buuuhuu, får väl se vem som ringer idag hahaha japppp.
hoppas ni mår bättre än vad jag gör och har gjort denna helgen.. fucked up helg.
skola imorgon.. har bara gympa, no är inställd det ska bli så jävla skönt,på tisdag är man dessutom ledig som vanligt!!
duuuuuuudeee ge mig jobbbbbbbbbbbbbbbbb!!!!!



det kanske är dags att hoppa ut från ruta ett och börja på ruta två? för så som det ser ut just nu har jag ingen alls lust att vara kvar i detta skitet.. hade jag haft jobb hade allt varit så mycket lättare och bara draaaa, men det kanske är på tiden att ta riskerna? vem vet? borde jag?
för jag tycker inte jag förtjänar sånt här.. men vart ska man ta vägen? och hur? det är frågan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0