11 sept

heeej honeeeey

här sitter jag med magen full är helt mätt, åt precis frukost LOVE IT! sitter och lyssnar på GenoCide- Body so perfect och tänker på sommaren, brukade alltid lyssna på denna låten på morgonen för att piggggggggnnna till, ah sakna den tiden!
Bort med det gamla, in med det nya!

Ska ta bussen halv tio så man är framme vid tio, skippade bilden idag pallade inte vakna så tidigt för att åka ända till skolan sen till praktiken igen hade haft stress orka stressa på morgonen! hah ahhhhhhhh får sån jävla härlig känsla när ja lyssnar på denna låten duude!! ÄLSKAR ATT VARA SJÄLV HEMMA! jadåå, slutar vid 6 men om han är snäll så släpper han oss tidigare för att det är ju ändå freedag=) yea vi får se, tänkte gå till stan en runda efter och se om ja hittar något nytt som jag kan köpa =)
uppdaterar mer senare PUSS PUSS


kurdistan i somras - sebbe, min andra halva, och jag

jag och min älskling, saknar dig så mycket!

polen i somras


japp då har man varit på praktiken idag sen kl 10 till 18:00!! blev svin trött, träffade kusinen i stan köpte några tröjor nya strumpor osv =) nice nice!! ska upp och fixa till mig littans och bege mig till lilla sandra som ska firas =)!! bilder blir det säkert haha ha en treeevlig fredag =) PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0