6okt

dea väckte mig tjugo över åtta =) sen kom hon till mig och tillsammans tog vi bussen till friskis o svetttiis o sååeeet det var såååå skönt att träna så tidigt brände 400 KCAL yeah!
sen tog vi bussen till natalie chilla där lite sen stressa ja hem igen hoppa snabbt in i duschen fixa mig för ja skulle fotas i skolan kvart i två hade fixat mig helt fint, men som vanligt blev ja ju bara så jäääävla ful JAG BLIR SÅÅÅ JÄEEEVLLA FÖRBANNAAAAAAAD!
hur som helst så kom dea till min skola sen, vi gick till stan tog en fika sen kom sebääästiaän och natalie och hennes mamma mysigt o sået! chai latte med en grov scones och cream cheese så klart men sylt över=) grrrrrrrä!
sen körde sebbe oss hem eller jaa, ja gick med hem till natalie. DÄREFTER gick ja till andrea och EEEEEFTER DET kom sebbe och hämta oss och vi åkte hem till honom och kolla på THE HIIIILLSSS SÅ KLART LOVE IT har redan sett alla avsnitt but whaaaatevaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
så n u är ja hemma ska titta lite på tv sen decka för imorgon börjar jag KVART I NIO OCH SLUTAR HALV FEM!!! =(
life is a dick!
i varje fall så har ja haft en lovellly day!!!

KRYA PÅ DIG SILVIITAA!!!

pusspussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0