5 OKT

heeeeeeeellllllllllllllo!!

idag har jag faktiskt varit i skolan på två lektioner.. efter det gick jag till solbadet och sola dubbeltid.. otrollllligt skönt!!! har äntligen fixat ett nummer på en pajjjjjjjjad på mobil, min kusin skulle försöka fixa en mobil till mig vi får se hur de går hooppas d går bra iaf..sen gick ja runt i stan lite köpte nya vantar och ny halsduk.. ja lovar att fota allt när ja fått ny mobil hahah i promissssse!!!
sen träffa ja natti gick till studion chilla.. klippte några killkompisar för alla ska ju fotas imorgon hahah  nice nice nice=) själv är man ledig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hmm ska gå o träna tidigt på morgonen med älskade andrea =) sen ska ja hem snabbt igen o fixa mig för imorgon ska ja också fotas hoppas ja blir bra förhelvete så jävla ful ja ble förra året CHILLA GUNILLA!!
sen kanske ja ska stanna på resurs tiden för ja har inte gjort vissa moment på bilden men d fixar jag. sen får ja se vart resten av  dagen och kvällen tar mig=) PUSSSSSSSS PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0