4 okt

hmm igår vad gjorde jag igår?
dagen började underbart faktiskt sen stack ja hem till natti tog det lugnt snacka massa bullshit tog det lugnt jätte mysigt vi panta alla flaskor o så hah=) sen hämta sebastian oss och körde oss hem till honom vi bara tog det lugnt där , riktigt mysigt har han hos sig faktiskt.. sen klippte ja honom=) blev jätte snyggt.
sen stack vi hem till natti igen för pappa var inte hemma och ja har ju inga nycklar hhah =( sen gick ja hem till silvija... jaaa till silvija HAHHA första gången på ohooooooooo men det kändes bra:) snacka lite snip snapppp sen gick vi till studion tog det lugnt där också hahha seeeeeen var ja tvungen att gå hem.. kändes lite dumt för mamma kom inte hem förrän halv ett? dude jaapp det var lite ångest men whaaaateever!!
när ja kom hjem ringde ja min älsklings kusin kaniii banaaniiii snacka massssssssssa nu ska ja hoppa in i duschen eller ringa kani banani först???? hmmmm dont knowwww!!!!

kanelbulledagen? eller? HMMMMM kanske dags för att lägga upp ett nice recept som ja alltid bruka gå efter=) mwuaaah

22:18 kom precis hem. var hos mina kusiner och åt min favorit kurdisk mat grrrrrr sen körde arja mig och kaniiiiii bananiii till stan kolla runt lite på grejer o så och avsluta med en fika på barista så klart." ÄLSKA DERAS CHAI LATTE!
sen gick vi till och träffa raz försökte prata lite med henne. bara finnas där. som hon alltid har gjort när vi har behövt henne!! JAG GER VAD JAG FÅR" hahaa MAN MÅR SOM MAN FÖRTJÄNAR :)!
sen hade ja inga nycklar så ja stack till natalie sen stack vi till studion med ligan i love uuuuuuu! jätte mysigtttttttttttt
nu ska ja titta littaans på tv och sen lägga mig för imorgon äree skola och sen ska ja soooooooola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! finallllyyyyyyy ooch imorgon ska ja klippa min käraste vän robin svenneeeee!
har bara två lektioner imorgon ueaaaa!! PUSSS

uppdaterar mer senare pusssssssssssssspusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0