30 okt

  • HEJ BLOGGEN!

    - vaknade halv elva, kollade på våra bästa år.
    VAKNA UPP MED VÄRLDENS BÄSTA HUMÖR!

    - gick ner och åt, det var redan städat för älskade pappa
    hade städat :)

    - sitter vid datorn nu och uppdaterar lite,
    väntar på att pappa ska komma hem så jag kan gå och träna i friskis.. själv igen! :(
    men dea ska jobba

    - sen ska jag nog sola, antingen i friskis eller så
    skulle jag gå och sola med tulle i värnhem, jag får se!!

    - besaran (min kusin) ska fira sin födelsedag ikväll ,
     ser fram emot det!

    - tror jag och pappa är bjudna på mat hos min farbror idag.

    - känns som jag är inbokad hela dagen, som vanligt!
     

    uppdaterar mer senare :)

    kom precis hem från gymet, solade även i friskis. måste bara säga att dom har verklgien dom fattigaste solariumen inne i friskis i HELENEHOLM.! ALDRIG MER! anywaysssss.. är hemma nu ska ta något litet att äta sen hoppa in i duschen sen fixa mig för sen ska ja till min farbror äta mat där med resten av kusinerna :) sen kommer kani banani, sen ska vi till besaaaaa som ska firas =) MWUAH

    20.17 - ännu en uppdatering, sitter hos min farbror just nu med mina underbara högljuda kusiner, har precis ätit underbar kurdisk mat. väntar på kani banani som ska komma hit sen ska vi hem till besaran . lägger upp bilder imorgon

    fick en fråga vart jag praktiserar- jag praktiserar i en salong i davidshall som heter raymonds salong. får ta dit mina egna kunder och göra allt en frisör ska göra, men ska byta salong efter jullovet, ingen bestämd plats ännu , får se vart jag hamnar.

    tack för söta kommenterar från er läsare, uppskattar det, yes i really do
    fortsätt läsa min blogg LINDAKAREMBLOMHAV.BLOGG.SE
    PEACE


    lillebror och kusin


Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, kul bild :)

2009-10-30 @ 15:55:43
URL: http://fotobea.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-30 @ 16:04:28
Postat av: Anonym

hejsan vilken salong praktiserar du på?

2009-10-30 @ 17:52:02
Postat av: Lina

Gud vad söt du var :)

2009-10-30 @ 19:06:30
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

thank u people

2009-10-31 @ 01:02:26
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack! :)

uhm, vadå bull? ;o :P

2009-10-31 @ 14:40:44
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och din pojkvän? eller rättare sagt ditt Ex blir det nu..



2009-11-01 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0