2okt

kom precis hem har varit en ganska så lång dag.
var i skolan från halv nio tiill fem ungefär sen tog ja bussen hem snabbt så pappa kunde överföra pengar på mitt konto. stack till stan snabbt sen helt själv okej hahah köpte ny höstjacka, adidas väska och min söta pälshalsduk från gina=) hihi!!! när ja kom hem så var ingen hemma, BULLL för ja har ju inga hemnycklar... så jag stack hem till natti i hopp om att hon var hemma, SOM TUR VAR SÅ VAR HON DET MEN HON VAR PÅVÄG UT!!! JIPPPE hahha så hon sa att hon faktiskt har försökt ta kontakt med mig och allt möjligt så det var lite öde där vetuuu!!
så vi gick till studion softa där lite sen kom nanne och vi snacka massa bullshit väldigt trevligt!!!

ville verkligen till paulinksson idag men kunde inte få tag i dig på något sätt honey =(
bullllll utan mobil shit så mkt skillnad en mobil kan göra i en människas liv! DUDE?
jappppps whatever, orkar inte mer nu är helt slut ska ta o titta på tv eller något nu så hörs vi imorgon
pussspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0