29 OKT

tjeeeeeeena!

har precis vaknat, och har redan hunnit äta frukost =) är så snabb på morgonen ibland... när det gäller mat?
jag ska strax klippa papi, efter det tänkte jag städa lite och sen bege mig mot gymmet! ingen aning om vart dea är men är hon inte hemma så får ja gå själv för ja har faktiskt lust att träna idag.. har faktiskt också lust att gå och sola.. jaaaaa vi får se hur det blir med det!
mina planer går ändå alltid åt helvete.. men så här ser mina planer ut i några timmar framåt iaf =)


HÄR FÅR NI ÄVEN EN TUNG LÅT!



UPPDATERAR MER SENARE PUSSS

kom precis hem från gymet.. jobba som fan utan dea. 500 kcal.. pallade inte mer.. nu ska ja ta något att äta för ja har glömt att äta idag. har bara ätit frukost sen ska ja in i duschen direkt efter =) PUSS

02:49. kom hem för en stund sen .. hoppade in i duschen direkt efter ja hade tränat och åt så klart!! macka hahah orkade inte göra mat whatever. sen stack ja hem till natalie senare vid 9 hon var helt inne i datan men det var sktisamma för ja skulle kolla på film med daniel ( hennes bror ) ifall ni undrar, så blev lillla natti avundsjuk men hon stack till studion med dom andra sen.
jag och daniel kolla på the hunting den är baserad på en riktig händelse skit bra film faktiskt. hade redan sett halva men somnade när ja såg den sist så ja fick se hela, efter det åt vi väääärldens godaste glass carttee doorrr eller va fan den nu heter men den e LOVELY BLESSSS! mysig kväll :)
sen gick ja hem vid halv ett för ja trodde pappa skulle döda mig men han var inte hemma när jag kom hem så jag stack till studion istället MIN ÄLSKADE MIRCEA var på besök kände mig såå saknad så mycket som han krama mig hihi " wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie" som vi alltid säger hahah LOVE YOU!
nu är ja hemma och ska upp på rummet och kolla vad som finns på tv och äta lite =) mummmss

pusspussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0