28 OKT

HEJ ALLA LÄSARE

igår sova dea och natti hos mig efter en svettig dag i studion
för mig!!!! hahäääääää!
japps ja vakna tidigt för att göra scones till dom
sen gick ja o träna i gymet med älskade dea
brände 600 KCAL! TUNG ÄR JAG!
sen stack ja hem bytte och duscha och gick till studion därefter..
dansa som fan med natalie och gjorde massa video. lovar att lägga upp dom så fort ja har lärt mig huuur ja ska göra det!

idag har ja rikti träningsvärk.. var i citygross med farsan imorse och handla mat!!!
KYLSKÅPET ÄR FULLLLLL LOVE IT!
har så ont i hela min kropp men det gör inget.. nu ska ja hoppa in i duschen snabbt och fixa mig lite för jag ska träffa raz och kani i stan nu.. mina kusiner!

här får ni lite bilder från igår... BLESS


en skoj bild!


nu börjar vi



1



hahah tjooooockissss






ibland kan det gå fel.. vilken mage man ligger inne med.. TVÅ



BRRPÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


" pallar inte meeeeeer hahaha"




dagsssss att vila.. CIAO
nuu är det dags för videooinläggg ( skämma ut sig inlägg =) this is sooooo funny



hahah första videoinlägget.. TEST nexxt roooo..aah.. bee..ihinnd mee. hahaha visste inte vad ja skulle sägaa
här får ni ett försök TILL!!
INOM EN KORT TID LÄR DET BLI BÄTTRREE ÖVNING GER FÄRDIGHETTTTTT hahäääääää


 


Kommentarer
Postat av: kommentar från höllvilken HAHAHAHA

man kan inte se videonaa svettlanaa:(

2009-10-29 @ 17:04:56
Postat av: Anonym

jag har fixat det nu tror jag

2009-10-29 @ 17:45:52
Postat av: Anonym

inte riktigt du va? haha

2009-10-31 @ 19:37:01
Postat av: ...

haha skämmmmigt.. gå vidare med ditt liv. VÄX UPP.. sluta skämmmmma ut dig människa....

2009-11-04 @ 12:37:40
Postat av: Anonym

ialla fall din video e kaaoooss asså kaoooss skit pinsam ja kunde nästan inte kolla på den för ja skämdes åt dig gumman :)

2009-11-04 @ 14:51:44
Postat av: LINDA

skit sötaaaaaaa, tack för kommentareeeernaaaaaaa =) ibland måste folk lära sig att inse lite grejer, vissa saker gör man för skojs skull andra inte :) synd att vissa människor har svårt att förstå deeeet!! MWUAAH

2009-11-04 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0