22okt

SHULULULU!

stack inte till praktiken idag mådde skit när jag vakna,
är helt täppt i näsan
pratar nästan från magen. men febern är nog äntligen borta!
vaknade klockan åtta för alarmet gick igång sen palla jag inte somna om igen
så ja gick ner och kolla på tv gjorde lite frukost
sen kolla jag så klart på våra bästa år!
vill se det imorgon också =( kommer vara skit spännande
men det går inte.. jag har även pluggat idag inför det stora provet imorgon
är absolut inte klar med pluggandet har en del kvar men ska ta det lugnt
plugga i min takt! har städat som fan idag tvättat o städat mitt rum ordentligt skakat av alla mina säng kläder
bytat dom tvättat dom, dude im soo fucking goood alltså!

idag ska jag nog inte göra något speciellt ska mest plugga får se vad människor gör senare eller nu?
yeaa will see!!

hopppas dageeeeeeen kommer funka imorgooooooooooonnn GOOOD IM BEGGGIIINNG YOU!!!

BLESSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0