21okt



hade såå mysig dag/kväll igår.. var ledig som sagt så ja stack hem till natti efter att jag hade städat och tvättat.. vi kollade på tre riktigt bra filmen. obsessed föör bra sen två andra filmer den ena var en dansfilm och den andra en riktigt skadad komedi film haha fööör tunga!
sen stack jag och träffa robban och dea pussyhoes hahah
whatever sen gick ja hem gick in på datan sen kolla ja på hells kitchen! LOVE IT!

mådde skit dåligt idag också men ja stack ändå till skolan var tvungen att fixa massa plus att jag har stort prov på fredag som ja måste klara haha så vi hade lite genomgång o så idag. sen hade vi egenhårvård! det gillar vi!
katti klippte mina rutttna toppar DET VAR PÅ TIDEN!
har kort hår nu igen hahah ( det har ja hela tiden haft) men kortare nu typ men FRISKT FRISKT FRISKT! älskar det! slutade klockan fem sen åkte ja hem direkt och käka för ja var övver hungrig.. sen satte jag min faktistk ner och BÖRJADE PLUGGA! yes! känner mig rätt så duktig men nu orkar ja inte plugga mer har pluggat i en timme tror jag! känner för en paus, och det ska ja göra genom att gå ut eller något! PALLAR INTE SITTA HEMMA KLARA INTE AV DET DET ÄR DEPPRRIISSIOOOOOOOOOOOON!
barala haaha!

pussspusssss

människor, jag lever fortfarande,, im aint dead? give me a fucking calll FFS







Kommentarer
Postat av: you who

haha okeeej jaag ska inte leka upptageen mammaaa

2009-10-21 @ 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0