19 okt

hellllo

SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!


har haft feber hela dagen, suttit inomhus heeeeela fucking dagen, Blir galen såna hära dagar!
inte tagit ett steg ut från huset!!!!!
Det var soft att vara hemma men störigt att min mamma också var ledig.
JAG TROR ALDRIG JAG HAR ÄTIT SÅ MYCKET SOM JAG HAR GJORT IDAG I HEEEELA MITT LIV!! FYFAN IMORGON ÄR DET HEEEEEEEELT SLUT VILL KRÄKA SÅ ILLA JA MÅR! jag har varit MÄTT VART TREDJE TIMME J A G SKOJAR INTE!!! DEPPPRIISSION? JA!
iaf
paulinka ringde mig precis hahahahah med skit rolig nyhet!!!!!!
shit så mycket som börjar hända i mitt liv nu, bull att ja ha så många läsare så många snakes! hahahhaha helllllllll to the nonononon!

imorgon är jag leedig och natti ringde mig precis hon kommer säkert nt gå till skolan så ja ska hänga med henne förmodligen... AHHH SÅ MYCKET SOM HÄNDER!!!

BLESSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0