18 okt

HI PEOPLE!




har varit i trelleborg under helgen hos min älskade kusin
hade faktiskt jätte soft och kul som vanligt dåe va!
träffade hennes kompisar som är helt snälla haha dör för dom
anyways, kom precis hem.. tror att jag har blivit smittad av farsan, min syrra likaså!
fan, orka vara sjuk nu =(.. har skit ont i mitt huvud plus att min hals dödar mig
robban hämta mig från trelleborg hahah vad tog det typ, en och en halv timme för att komma och hitta? hahaha han är ju svensk, inga konstigheter! hahah LOVEY!
sen åkte ja hem till natalie en stund snacka lite bullshit like always sen fick sebbe någon konstig kick och ville åka till mc så vi åkte dit och han bjöd på glass nawwww hahah du är så söt!

imorgon ska jag till skolan, två lektioner.. om jag pallar
annars sjukanmäler jag mig, för om ja mår så här dåligt tänker jag verkllliiigeen inte gå!

ställ gärna frågor om ni vill veta något som ja inte tar upp, lägger upp frågorna och svarar på dom så att alla kan se!

pusspuss

LAUGH NOW CRY LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0