13 okt

JAG ÄLSKAR TISDAGAR, JAG ÄLSKAR ATT VARA LEDIG!!
ÄLSKAR ATT LATA MIG! LIVET LIVET LIVET!'
igår sluta jag vid ett sen tog ja bussen hem till natalie tog det lugnt
sen gick vi till studion chilla och sååået!
sen gick ja hem.. tio minuter på mig? robban ringer mig
och ber mig följa med honom till stan.. sure!
åkte till mobilia kolla jackor sen stack och hämta miche och kolla på hans systers
judo träning haah uuu äcklig sport =( barfota??? ah kom igen!!
sen åkte vi och hämta miches brudddd o såååååååååået hahahah YOU HEARD ME!
gick hem till miche sen tog vi bilen och cruuuuuzaaa! hipp hipp dag!
nu ska ja till d:et som är hemma hos S:et!

var och sola med dea o robban sen stack vi till ica maxeeey och handla mat
- vidare hem tll silv laga mat
-åt.. gick hem. gick tillbaka gjorde chai latte till alla men den blev inte så god som ja brukade göra den =( buuhhuu
sen koolla vi på desperata hahah snälla snälla ja börja fastna=(...
väldigt soft dag
älskar tisdagar.. som juaan säger.. KÄRRLEEKSSTIISDAAAG hahahah yeah RIGHT!
ska kolla på världens b ästa hells kitchen nu.. CIAO

ciao mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0