11okt

 
MIN ÄLSKLING SEBASTIAN, ÄLSKAR HONOM ÄVEN OM HAN INTE LÄNGRE KOMMER IHÅG MIG =( MÅSTE HÄLSA PÅ FÖRSKOLAN SNARTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!

hej honey boney!!


vakna typ halv nio idag? fråga mig inte haha det bara blev så,
så ja satte på tvn och kolla på lattjoolaajban! hahah alltid lika kul LOVE IT!
åt havregrynsgröt idag till frukost=)
ska börja bättra mig nu som fan nu är det slut med all slarvande och skräp..
VÄCCCCK!

hmm igår gjorde jag inget märkvärdigt,
var hemma hela dagen typ sen gick ja och träffa andrea och gick hem till miki en stund sen gick vi hem till silvietta och sen tog vi några rundor...
SVERIGE MATCHEN VILL JAG INTE ENS PRATA OM! FUCK IT ALLTSÅ SÅ JÄVLA STOR BESVIKELSE.
VM? VI KAN HÄLSA HEM!
men det kanske ändå är bättre, det är ju på tiden att sveriges landslag bytar tränare och
de skulle dom nog göra ifall dom inte kom med i VM!
whatever blir lack bara ja tänker på det!

jag ser fram emot en riktigt skön vecka med tjejerna
 ska bli så mysigt och idag kanske vi även ska på bio=)
 ingen aning än men det ingår i planerna hahah men vi får se hur det blir=)
hoppas ni mår lika bra som jag gör.
PUSSPUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och din pojkvän? eller rättare sagt ditt Ex blir det nu..

2009-10-29 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0