1 okt

HEJ!
 
har praktiserat hela dagen, orkade inte göra sallad så jag gjorde ingen mat alls. fixade mina naglar hos carro idag det gick jätte bra och dom blev super fina!
sen gick ja runt i stan kolla på jackor........ MIN MOBIL IS GONEEEE!!!!! så ja har ingen fucking movil längre så fucking lack jag är... inte bara det för, för några dagar sen blev jag av med mina äckliga nycklar! DUDE WHATS HAPPENINGGGGGGGG??????? ahhhhhhhhhhhhhhhhhh gosh!!!!!!!!!!!!!!
är hemma nu har precis är cp mättt vet inte om ja pallar träna jag får se.. jag kan ju inte ta kontakt med någon??? AHHH VARFÖRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR FUCKING ÄCKLIGA MÄNNISKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
jag kokar på allt möjligt just nu men jag är inte arg hahahha är helt lugn det enda ja får spel på att ja hade pengar på mobilen HHAHA  och alla möjliga nummer :$ nej fan fan fan fan fan! fuck it de  blir bra!
träffade dea och silvija efter allt hade hänt dessutom... KONSTIG DAG?

PUSS HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0