8nov

hej :)

igår : gymmade med andrea, nu jävlar ska vi börja
        komma igång igen! kom hem gick in i duschen,
        gick hem till milica för att fixa hennes mamma
        och sen gjorde jag även vid arjas hår,  när jag blev klar
        rörde jag mig hem till natti, vi skulle ha film kväll
        daniel ville också vara med i gänget så han fick väl det haha
       det blev en jävla skum skräckfilm, psykad film ju?
       kom hem, fick reda på lite grejer som satte sig på hjärtat
       men det gick bort lika snabbt när jag vakna på morgonen :)


idag, vet jag absolut inte vad jag ska göra faktiskt.
        känner för att gå till gymet träna bort lite ilska
        sen bara ta det lugnt hela kvällen med någon pyssling,
        så det blir väl det :)
        .. gick hem till raz, softa där, sen kom kani, efter en stund om jackie
       vi gick till hemmakväll, blev inte så bra stämning, inte fint! robban hämta upp mig
       tog en mcflurry i mc sen körde vi till studion och halv kolla på en skräckfilm.. MAMI
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0