5nov

perfekt låt till mitt humör just nu, så trött så skön låt

 



hej :)

idag är jag världens tröttaste människa, är helt lugn idag har inte känt mig så här lugn på ritkigt länge
somnade kl 4 igår fan snacka i telefon hela natten
vaknade helt trött orkade inte ens röra mig ur sängen snooza fram en till två gånger, kom typ en timme försent till praktiken men det gjorde inget!
dea och hennes mamma och pappa kom förbi jobbet, klippte hennes mamma
var helt trött idag orkade inte göra något

sitter och lyssnar på musik nu och bara tar det lugnt ska lägga mig i sängen en liten stund sen får jag se vad man får för samtal


trött på att höra folk snacka om kärlek , jag är kär hit och dit!
mer än hälften av er har inte ens upplevt kärlek, jag menar verkligen grov kärlek,
på tal om kär!
men jag kan sätta handen på mitt hjärta och verkligen säga att jag har upplevt riktig kärlek en gång i hela mitt liv, kan inte ens jämföra den känslan med något, kan inte jämföra någon annan person till den personen, det finns inte
de fanns kvällar jag bara satt hemma och grät, inte för att jag mådde dåligt, utan jag var så fucking glad, jag grät för hur kär jag var, hur mycket ja tyckte om personen, hur glad jag var att personen var min, enbart min
varje gång vi bråka kunde jag bli så fucking förbannad, så förbannad att jag kunde döda den människan, och jag lovar, bara efter en liten stund glömde jag bort allt, inte  allt, utan jag glömde verkligen varför vi ens hade börjat bråka, varför jag var sur eller något annat, jag sket i fullständigt och gjorde exakt vad som helst för att det skulle bli bra igen, vilket det alltid blev.
detta är en känsla man hade kunnat skriva en hel bibel om, så många blandade känslor, allt sitter i en klump i magen. Så jävla lycklig jag var den tiden så jävla lycklig. och INGEN kunde ta det ifrån mig, absolut ingen.
men allt har sitt slut, jag öppna en ny dörr i mitt liv och låste den andra dörren jag steg ut från och kasta nycklen där ja aldrig lär hitta den igen.
Och efter den gången har jag haft väldigt svårt för att bli kär igen, jag kan inte hitta någon annan så perfekt som den personen var, sitter och jämför folk med den personen,
du hade verkligen allt, allt jag ville ha, allt jag sökte efter fann jag hos dig.. jag vet att man inte ska jämföra någon kille med någon annan för alla är bra på sitt sätt, men du.. du var heeelt annorlunda, har aldrig stött på någon så underbar som dig, aldrig!
jag gav dig hela mitt hjärta, något jag aldrig har gjort till någon annan i denna världen





Kommentarer
Postat av: M A L I N

hoppas du har haft en bra kväll!

2009-11-05 @ 21:10:58
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: SANNA SANNA SANNA

Hej sötan! :) allt bra med dej? :]

KRAM

2009-11-06 @ 23:44:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: tanja petkovic!

wihu minfödelsedag! :D<3

2009-11-09 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0