4nov

I FUCKING LOVE HAAAATEEERS!!!!!


måste bara tillägga attt ni unga människor som tog sprutan idag, ni är helt fucking värdelösa!!

ingen aning om vad ni ger in på, den ena svimma den andra
fick feber den tredje kan inte röra armen..
vad fuck vet ni om vad som händer om ett år, två , fem ?
hahah ingen har haft den sprutan i mer än ett halv år, inte ens ett år?
ni ingen vet något om den! DUDE!!!!
hahaha jag mår iallafall suppppppper braa
och klarar mig helt och hållet utan någon jävla onödig virus spruta!

sluta haataaa :D

JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV OCH RESPEKTERAR MIG SJÄLV TILL HUNDRA,
 HUR FAN SKA DU BLI ÄLSKAD AV MÄNNISKOR NÄR DU INTE ÄLSKAR DIG SJÄLV?
 HUR FAN SKA DU KUNNA BLI RESPEKTERAD AV MÄNNISKOR NÄR DU INTE RESPEKTERAR DIG SJÄLV?

idag har jag bara varit i skolan ( salongen) hela dagen det gick faktiskt snabbt!
ska ta något att äta sen ska ja ringa nattugglan

puss







Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fan sjuk i huvudet.. vet du hur många människor dör dagligen på grund av svininfluensan.. Du borde nog åka förbi sjukhuset och kolla hur många fall kommer dagligen .. Sluta titta och lyssna på skit att man blir handikappad o Ja skydda dig sj från influensan!!!

2009-11-05 @ 12:30:31
Postat av: linda

dom som dör av det har inte så mycket med influensan av att göram, dessutom är det inte alls många som har dött av det, de som har dött av det har redan en tidigare sjukdom, dålig immunförsvar kallas det och drabbas man av en till sjukdom är det kört det är klart man dör!

2009-11-05 @ 17:13:20
Postat av: är du en läkare nu eller

2009-11-05 @ 18:28:09
Postat av: Anonym

är inte läkare, vet bara vad jag snackar och skriver om

2009-11-05 @ 19:18:25
Postat av: Anonym

är inte läkare, vet bara vad jag snackar och skriver om

2009-11-05 @ 19:18:31
Postat av: Anonym

/linda

2009-11-05 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0